«کانتمو»؛ دستیاری هوشمند برای تولید محتوا
در آخرین پنجشنبه آذرماه دانشگاه تهران میزبان رویداد «بوم محتوا» و گردهمایی خالقان محتوا بود.

به گزارش پایگاه علمی خبری دانه، رویداد «بوم محتوا» با حمایت استارتاپ شمیم 27 آذرماه در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار شد. طی این رویداد خالقان محتوا از نشانهای تجاری مطرح گردهم آمدند تا از سکو (پلتفرم) کانتمو، نخستین دستیار هوشمند تولید محتوا رونمایی شود. علاوهبر این، در این رویداد چالشهای ظهور هوش مصنوعی مولد، استانداردهای نوین تولید محتوا و تاثیر آن بر آینده مشاغل دیجیتال در حضور استراتژیستها و مدیران ارشد زیستبوم فناوری ایران به بحث گذاشتهشد.
براساس گفتههای گردانندگان پلتفرم کانتمو، رویداد «بوم محتوا» رویدادی فصلی است که در آن خالقان محتوا، فریلنسرها، کارفرماها و متخصصان این صنعت میتوانند در آن تجربهها و ایدههای تازه به اشتراک بگذارند و فرصتهای تازه بیافرینند. پلتفرم کانتمو با عبارت « فرقی نمیکند تازهکار باشید یا حرفهای؛ بوم محتوا پذیرای شماست.» طیف وسیعی از تولیدکنندگان محتوا را مخاطب قرار میدهد و از همه برای حضور در این رویدادهای فصلی دعوت میکند.
خبرنگار زومیت در گزارش از این رویداد و پلتفرم مینویسد: “عصر مدیریت سنتی محتوا به پایان میرسد. «کانتمو»، نخستین دستیار هوشمند ایرانی، با هدف تحول در اقتصاد دیجیتال و زنجیره ارزش محتوا رونمایی میشود.”
از سوی دیگر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مینویسد: “ این سکو، تلاش دارد بخشی از فرآیندهای زمانبر مدیریت پروژههای محتوایی، از تخصیص کار تا نظارت کیفی را بهصورت دادهمحور و خودکار انجام دهد. رویکردی که در صورت موفقیت میتواند جایگزینی برای مدلهای سنتی و پرهزینه فعلی باشد.”
خبرگزاری مهر هم نوشت: ” این پلتفرم با اتکا به هوش مصنوعی، فرآیند تخصیص پروژه، قیمتگذاری پویا و نظارت کیفی را بهصورت خودکار مدیریت کرده و بستری امن و شفاف برای برندها و خالقان محتوا فراهم میآورد.”
مسعود محمدی، دبیر رویداد «بوم محتوا»، در جمع حاضران این رویداد شرح داد که پلتفرم کانتمو به عنوان یک دستیار محتوایی و پلتفرم مدیریت پروژه طراحی شده است تا بستری استاندارد، شفاف و امن برای اجرای پروژههای محتوایی فراهم کند. این پلتفرم با رویکردی نوآورانه، ارتباط میان کارفرما و کارپذیر را بازتعریف میکند و تلاش میکند تجربهای حرفهای، قابل اعتماد و پایدار برای هر دو طرف ارائه دهد.
دبیر رویداد «بوم محتوا»، در پایان با تأکید بر ضرورت تطبیق کسبوکارهای ایرانی با موج نوین فناوری، گفت: هسته اصلی این رویداد، بررسی نقش هوش مصنوعی در بهینهسازی زنجیره ارزش محتوا و معرفی یک پلتفرم به عنوان نخستین دستیار هوشمند در حوزه تولید محتوا است.



